- Sündmus sündmus on möödas
Äriprotsesside juhtimine ja optimeerimine
17.05.2022 - 18.05.2022
Sündmus Navigation
Protsessi on defineeritud väga mitmeti. Kõige lihtsam neist ütleb, et protsess on tegevuste jada, kus seonduvad ressursid ja tegevused, mis muundavad sisendid väljundiks. Teisisõnu öeldes on protsess lisaväärtust loovate tegevuste järgnevus, mis toodab erinevatest sisenditest nõutava väljundi.
Arusaam äriprotsessidest ja nende juhtimisest peaks kuuluma iga juhi oskuste hulka, sest
- allüksustes või tervet organisatsiooni hõlmavates protsessides peitub paljude organisatsioonide jaoks oluline parenduspotentsiaal, et tõsta efektiivsust.
- uute tehnoloogiate ja meetodite nagu intranet, internet, andmelaondus, TQM jm kasutuselevõtt eeldab organisatsiooni keskendumist protsessidele ja nende optimeerimisele.
Edukas protsessijuhtimine toetub olulisel määral inimlikule faktorile. Oluline on siinjuures kommunikatsioon organisatsioonis tervikuna ja õpi- ning muutumisvõime.
Äriprotsesside juhtimise ja -optimeerimise koolitusel käsitleme järgmisi teemasid:
Sissejuhatus protsessijuhtimisse
- Mis on protsess ja protsessijuhtimine?
- Põhi-, tugi- ja juhtimisprotsessid
- Protsessijuhtimise elutsükkel
- Erinevad rollid protsesside juhtimisel
Protsessijuhtimise seos organisatsiooni strateegiaga
- Protsesside eesmärgistamine lähtuvalt organisatsiooni strateegilistest eesmärkidest
- Toimiva protsessipõhise juhtimise edutegurid
- Protsesside hierarhia ja parendusvajaduse hindamine
Protsesside modelleerimine
- Protsesside modelleerimise põhimõtted
- Protsesside modelleerimise erinevad mägistikud (notatsioonid)
- Protsesside modelleerimise tööriistad
Protsesside kvalitatiivne analüüs
- Lisandväärtuse analüüs
- Raiskamiste analüüs
- Sidusrühmade analüüs
- Algpõhjuste analüüs
Protsesside kvantitatiivne analüüs
- Protsessi ajalise kestvuse analüüs
- Ooteaegade analüüs
- Vigade analüüs
Protsesside ümberkujundamine
- Protsesside ümberkujundamise eesmärgid
- Protsesside ümberkujundamise erinevad meetodid
Ümberkujundatud protsesside rakendamine
Protsesside seire ja kontroll
Töö vorm ja meetodid:
Seminar, kus on kombineeritud lühiloengud, grupitööd, arutelud ja juhtumite analüüs
Koolituse kestus 16 akadeemilist tundi
Koolituspäevade ülesehitus
- 09.00 – 10.30 Koolitus
- 10.30 – 10.45 Kohvipaus
- 10.45 – 12.15 Koolitus
- 12.15 – 13.00 Lõuna
- 13.00 – 14.30 Koolitus
- 14.30 – 14.45 Kohvipaus
- 14.45 – 16.15 Koolitus
Maksumus: 540€ +KM
Koolitusele registreerimine ja täiendav info.
Õppekorralduse alused
Koolituse toimumise aega vaata koolituskalendrist.
Koolituse kohta küsi täpsemalt Algis Perensilt (algis@hbp.ee)